Milánsky klub, ktorého tento rok kúpila investičná spoločnosť RedBird Capital Partners v rámci transakcie za 1,2 miliardy eur, získal v máji prvýkrát po 11 rokoch titul v talianskej Serii A.
Finančné podrobnosti dohody s Emirates neboli zverejnené, ale ľudia oboznámení so záležitosťou uviedli, že zmluva prinesie do klubovej pokladnice počas troch rokov najmenej 90 miliónov eur , čo je viac než dvojnásobok ročnej hodnoty predchádzajúcej zmluvy.
Dopravca zo Spojených arabských emirátov je sponzorom AC Miláno od roku 2007 a jeho logo je na dresoch hráčov Rossoneri od 2010.
Nová zmluva bude aj naďalej zahŕňať vysoko profilové reklamné plochy Emirates na celom štadióne San Siro. Spoločnosť nadviazala viacero dlhodobých partnerstiev s najlepšími futbalovými klubmi v Európe vrátane Realu Madrid a Arsenalu.
AC Miláno tiež oznámilo, že plánuje otvoriť novú kanceláriu v Dubaji ako súčasť svojho úsilia o ďalší rozvoj svojej komerčnej prítomnosti v oblasti Blízkeho východu, kde má podľa svojich slov viac ako 2,5 milióna fanúšikov. Slávna futbalová značka oslavuje 16. decembra 2022 svoje 123. výročie založenia klubu.