Čo sa stalo v súboji dvoch tímov, ktoré prežívajú skvelú sezónu a v rozpore s očakávaniami bojujú o postup do európskych pohárov? Fulham prehrával od prvej minúty a dlho márne dobýjal pevnú domácu obranu. Tréner Cottagers Marco Silva sa preto v 57. minúte rozhodol oživiť hru a pristúpil k trojitému striedaniu.
Štvrtý rozhodca ako zvyčajne ukazoval na tabuli čísla striedajúcich a nových hráčov, ale keď zdvihol červené číslo 30, tréner Silva spozornel. Nosí ho totiž Ryan Sessegnon, ktorého nechcel vystriedať.
Pri lavičkách preto vznikla neprehľadná situácia. Silva ihneď začal protestovať u hlavného rozhodcu, no chyba, ktorá vznikla medzi realizačným tímom Fulhamu a štvrtým arbitrom, už ale napraviť nešla. Pravidlá v tomto prípade jasne uvádzajú, že hráč, ktorý je raz vystriedaný, už sa na ihrisko vrátiť nesmie. A výnimku nedostal ani anglický stredopoliar.
"Medzi našim 'realizákom' a štvrtým rozhodcom došlo k zlej komunikácii. Keď som videl, že Sessegnon striedal, snažil som sa to opraviť. Štvrtý rozhodca nás ale nenechal," povedal k neprehľadnej situácii stále naštvaný Silva, ktorý si ani po zápase neodpustil poznámku na štvrtého arbitra: "Celý zápas bol zmätený, za všetkých okolností."
Celá situácia ho nahnevala o to viac, že jeho tím nedokázal skórovať ani po trojnásobnom striedaní a prehral 0:1. Bournemouth sa vďaka tesnému víťazstvu posunul na ôsme miesto o bod pred svojho pondelkového súpera zo západného Londýna. Obom tímom chýba šesť kôl pred koncom šesť bodov na pozície zaisťujúce senzačný postup do pohárovej Európy.