Audi, aktuálne ešte Sauber, bude od budúcej sezóny pôsobiť v F1 ako továrenský tím. "Náš vstup do F1 je súčasťou niečoho väčšieho. Je to ďalší krok v obnove spoločnosti, ktorý má posilniť našu konkurencieschopnosť na globálnej scéne. Chceme víťaziť. Zároveň si uvedomujeme, že top tímom v F1 sa nestanete zo dňa na deň. Vyžaduje si to čas, vytrvalosť a neustále spochybňovanie zaužívaných postupov. Do roku 2030 chceme bojovať o titul," citovala agentúra DPA vyjadrenie Döllnera.
Na podujatí v Audi Brand Experience Centre na mníchovskom letisku spoločnosť predstavila koncept Audi R26, ktorý ponúka pohľad na dizajn nového monopostu. Farebná paleta obsahuje odtiene titánu, uhlíkovo čiernej, Audi červenej a zahŕňa ikonické logo zo štyroch kruhov.
"S naším debutom v F1 predstavujeme jednotný dizajnový systém, ktorý spája všetky aspekty našej organizácie. Jeho jadrom sú naše štyri kruhy. Na nich je postavený celý zvyšok značky. Chceme byť najodvážnejšou spoločnosťou a vytvoriť kultúrny vplyv, ktorý presiahne svet F1," uviedol kreatívny riaditeľ Massimo Frascella.
