Modré Ferrari. Prečo sa taliansky tím F1 na VC Miami vzdá svojej tradičnej farby?

Reklama
Reklama
Reklama
Ďalšie
Reklama
Reklama
Reklama
Modré Ferrari. Prečo sa taliansky tím F1 na VC Miami vzdá svojej tradičnej farby?
Ferrari si zmenou farby uctí svojho sponzora.
Ferrari si zmenou farby uctí svojho sponzora.Scuderia Ferrari
Tak trochu netradičný pohľad ponúkne Veľká cena Miami. V najväčšom meste Floridy totiž nebude možné vidieť tradičné červené Ferrari, ale jeho modrý variant. Talianska stajňa sa rozhodla výnimočne prefarbiť, urobí tak na počesť uzavretia viacročného partnerstva s HP. Jedna z najväčších spoločností sveta zaoberajúcich sa informačnými technológiami sa stane titulárnym sponzorom najúspešnejšieho tímu v histórii F1.

Na základe dohody, ku ktorej neboli poskytnuté žiadne finančné podrobnosti, sa logo HP prvýkrát objaví na vozidlách Ferrari počas Veľkej ceny Miami, ktorá je na programe od 3. do 5. mája. Práve na Floride začne talianska stajňa pretekať pod názvom Scuderia Ferrari HP.

Vstup nového titulárneho sponzora však nepoznamená iba tímový názov, debut partnerstva ozdobí aj unikátna edícia vozidiel. Tá bola špeciálne navrhnutá práve pre túto príležitosť a celkom logicky tak sfarbí Ferrari podľa vzoru loga spoločnosti HP do modrej.

Ferrari nemalo titulárneho sponzora v názve od konca sezóny 2021, keď vypršalo posledné podobné partnerstvo so spoločnosťou Philip Morris Mission Winnow. V rámci dohody bude tím využívať technológie a služby HP vrátane adaptívnych počítačov, zariadení a ďalších s tým spojených služieb.

"Integrácia vysoko výkonných produktov a služieb HP umožní tímu Scuderia Ferrari HP a ostatným jeho tímom zvýšiť presnosť tréningu a optimalizovať strategické rozhodovanie na trati aj mimo nej," uviedli obe strany, ktoré dodali, že sa zaviazali k urýchleniu udržateľných inovácií a že budú spolupracovať na rozšírení vzdelávacích iniciatív v rámci svojich tímov a komunít.